  • Data: 2002-04-10 22:45:19
    Temat: Re: [OT] precz z monopolista i jego programem biurowym
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Apr 2002, bromden wrote:

    >+ nie wiem, czym sie tak podniecacie, i tak wam us naliczy wszelkie
    >+ mozliwe podatki, jak od microsoftu

    Mnie zawsze zaciekawia pytanie: dlaczego OD MICROSOFTU ?

    Weźmy sam OS:
    a. - dlaczego nie *komercyjny* BeOS (nie mylić z free) - 50$
    b. - ...lub np. jakiś komercyjny un*x, OpenVMS albo inne takie
    (rzędu kilkanąscie k$ i wyżej)

    Bo w myśl podanej przez ciebie koncepcji M$ straszliwie
    zawyża (przypadek a.) cenę, więc należy się zainteresować
    kto ma interes w zawyżaniu kosztów, albo dla odmiany straszliwie
    zaniża cenę, co już jest w ogóle przegięciem i każdy użytkownik
    Windows (przyznaję - mam; legalne, 2 sztuki) powinien zostać
    natychmiast ukarany "domiarem" z odsetkami z tytułu częsciowej
    darowizny ;>

    Pozdrowienia, Gotfryd