  • Data: 2004-08-19 08:56:14
    Temat: Re: OT: grzyby, było: nieprzyjemne polecenie z US
    Od: el@<e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hmm... coś mi się o uszy odbiło, że NFI ( Narodowy Fundusz
    Inwestycyjny) pozwolił poprzez szeroko pojety handel świadectwami
    udziałowymi na "WYPRANIE" ogromnych sum pieniedzy.
    Czy nie jest to wystarczający i niepodważalny argument dla WASZYCH
    skromnych pieniążków, które w tym czasie zarobiliście? Czy ktoś mi
    udowodni, że zakupiłam TYLKO 10 świadectw udziałowych i sprzedałam
    TYLKO 10? Bo przecież mogłam zakupić 10.000 tysięcy po złotówce i
    tyle samo sprzedać po 100 złotych, a nikt tego nie zabraniał, wolny
    rynek, każdy mógł zakupić ile chciał i za ile było można.
    Sprawdźcie... pogooooooglajcie, przedyskutujcie

    -> http://usenet.pomocprawna.info