  • Data: 2011-01-06 22:12:09
    Temat: Re: [OT] Re: Reklamy Google - odliczenie podatku VAT
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-01-06 00:35, tomek wrote:
    > Nie ma za co. BTW jeśli wyjdzie Ci na to, że powinieneś to składać - a
    > za 2009 r. nie złożyłeś, to pozostaje Ci albo twierdzić że miałeś tylko
    > odpady komunalne i nie prowadziłeś ewidencji (czyli brak KPO), albo
    > liczyć na to że nie zdążą nałożyć kary (gdzieś znalazłem info, że można
    > je nałożyć tylko 3 lata od końca roku, ze względu na to że obowiązuje tu
    > Ordynacja podatkowa, a te kary traktuje się zobowiązania podatkowe
    > nakładane w drodze decyzji).

    Nie, nie mam problemów z 2009 bo wyprodukowałem tylko komunalne.
    W 2010 miałem pierwszą i jedyną KPO i wygląda na to, że rzeczywiście
    trzeba złożyć kwity.

    BTW, jak kogoś interesuje to wydaje się, że tu
    click --> http://poradnik.ekoportal.pl/producent/PS_0.html
    są zebrane informacje "z pierwszej ręki".

    Piotrek