  • Data: 2013-03-03 16:25:58
    Temat: Re: [OT]Re: Fiskus chce wiecej...
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 03.03.2013 10:23, Maruda wrote:

    > Zatęsknisz.
    > Powiedzmy, że w skali kraju i w każdym jego kawałku PO ma 55%, a PiS 45%
    > (albo odwrotnie, reszta pomijalna).
    > Przy JOWach mamy wybrane 100% (tfu) parlamentu z PO (albo PiS).
    > Chyba nie o to chodzi.

    Nie chodzi mi o domniemane wady JOWu, tylko o to że p.osłowie mają w
    zwyczaju najpierw się pochylić nad problemem a potem wdrożyć karykaturę
    rozwiązania problemu.

    Na przykład - jedno okienko.

    Zastanawiam się więc, co mogą przy okazji JOWów spieprzyć. Czy na
    przykład - okręgi będą rozczłonkowane po całym kraju? Albo może - trzeba
    będzie się kilka lat wcześniej zapisywać na listę? Albo ... nie wiem.
    Inwencja p.osłów jest nieograniczona, nie nadążam wyobraźnią za nią ...

    p. m.