  • Data: 2002-02-23 18:58:53
    Temat: Re: OT: Jak uniknąć płacenia ZUSu lub VATu ?
    Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On Fri, 22 Feb 2002, Boguslaw Szostak wrote:
    > [...]

    Z ZUS em nie ma żartów, ich nie obchodzi czy się zarabia, tylko czy się
    wykonuje działalność, nawet ponosząc straty. Natomiast z VAT em można sobie
    poradzić, tylko należy myśleć o tym przed " ufiskalnieniem " Działam od 14 lat
    i do dnia dzisiejszego nie muszę mieć kasy. Jak długo jeszcze nie wiem, ale
    wiem co zrobić aby pomimo kasy płacić VAT u jak najmniej albo wcale.

    " złodziej podatków "