  • Data: 2004-03-02 11:54:09
    Temat: Re: OPLATY / Sprzedaz mieszkania
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pekina wrote:

    > też chcę sprzedać mieszkanie i nie wiem jakie podatki się z tym wiążą.
    > Czy muszę zapłacić podatek po ujęciu wpływu w rozliczeniu PIT za
    > 2004 rok. A co z przepisem, że nie płacę podatku jeśli kupię nowe
    > mieszkaniew ciągu 2 lat. A jak by było gdybym otrzyumała mieszkanie
    > spółdzielcz i je potwem wykupiła od spółdzielnie z własnościowym
    > spółdzielczym prawem do lokalu

    mieszkainejest "uzywane" jesli masz go ponad 5 lat.
    Jesli sprzedajesz mieszkanie nieuzywane, placisz 10 % podatku dochodowego,
    ine doliczanego do PIT.

    Poza tym reszts podatkow i oplat ciazy solidarnie na obu stronach -
    wyliczy to ladnie i za darmo notariusz - bo i tak niezle z tego kaze sobie
    zaplacic.

    Boguslaw