  • Data: 2009-02-03 13:33:57
    Temat: Re: OFFTOPIC: kryzys i nieruchomości
    Od: "Anax WRC" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kkk" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gm6qb3$csj$1@node1.news.atman.pl...

    > No właśnie "zapłaci". W chwili obecnej ludzie biorą tylko ogromne kredyty
    > bo nikt nie jest w stanie "zapłacić", a mieszkać gdzieś muszą więc są do
    > tego zmuszeni.

    no i na tym ten caly biznes polega. Poki dostaja kredyty to moga zaplacic
    wiec po co obnizac ceny. Poki jest popyt i srodki (dla developera/innego
    sprzedajaceo nie ma znaczenia czy wziales kredyt i wypruwasz sobie zyly-Twoj
    problem, czy rozbiles swinke) ceny beda takie jakie sa. Nie licz na to ze
    ktos obnizy cene nieruchomosci bo bedzie Ci wspolczul kredytu na 30 lat.
    Filozofia jest prosta- jak spada cena to ktos mniej zarabia, ktos inny
    zyskuje. A chodzi o to zeby zarobic jak najwiecej...

    >Na szczęście coraz trudniej dostać kredyt i dzięki temu ceny troszkę
    >spadają,

    na szczescie i nieszczescie. Ceny spadna a kredytu i tak nie dostaniesz wiec
    jak nie masz odlozonych srodkow to spadek cen nic nie zmieni.

    Mi to sie wydaje ze i kredyty zaczna byc znowu przynawane calkiem niedlugo.
    Banki tez musza jakos zarabiac...

    a jak długo spadać będą i o ile % spadną w ciągu np. 5 lat
    > tego nie wiem, ani nie jestem w stanie przewidzieć, gdyż nie jestem
    > obeznany w takich spekulacjach i nie znam wszystkich warunków, które
    > regulują te ceny.

    ech wiesz ilu miliarderow byloby na swiecie gdyby udalo sie tak
    jednoznaczenie wszystko przewidziec?:)
    pzdr
    Anax