  • Data: 2003-12-29 11:04:40
    Temat: Re: OC dla biur rachunkowych
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bs7jmv$g4r$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    będzie obowiązkowe ubezpieczenie OC ? Jeśli tak proszę o podstawę prawną.
    wielkie dzięki

    Raczej "Najwyższy Czas" http://www.nczas.com/?a=show_article&id=1569 :))

    > Hmm.. gdzieś mi sie obiło o uszy ale nigdy nie sprawdzałam.

    Tak pisali:
    "Od nowego roku adwokaci, radcy prawni, doradcy podatkowi i kilka innych
    grup zawodowych zostaje objętych obowiązkiem wykupywania polis
    odpowiedzialności cywilnej w związku w wykonywanym zawodem. Do ciężaru
    dodano marchewkę: "ochrona ubezpieczeniowa obowiązuje również wtedy, kiedy
    szkody wyrządzone zostaną umyślnie lub w wyniku rażącego niedbalstwa".
    Czekamy na rozszerzenie wypłat z fajerkasy na przypadki umyślnego
    podpalenia"

    To miała być ironia?

    *<|:-)