  • Data: 2009-09-28 16:04:00
    Temat: Re: O jakie zaświadczenia chodzi?
    Od: Rafał Kowalczyk <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Wrz, 15:29, Tomek <t...@o...pl> wrote:
    > Sam jstem ciekaw - jakieś potweirdzenie złożenia NIP-1 może?

    Też tak w pierwszej chwili pomyślałem. Jutro zadzwonię do obu urzędów
    i się postaram dowiedzieć.

    Urzędniczką w UP napomknęła, że jedno z zaświadczeń kosztować mnie
    będzie 17zł. Pogooglowałem trochę i o wydaje mi się, że może chodzić o
    następujące zaświadczenia:
    1. "zaświadczenie o figurowaniu w ewidencji podatników, o prowadzeniu,
    zawieszeniu lub likwidacji działalności gospodarczej" - składa się
    odpowiedni wniosek/podanie chyba do US, który następnie wydaje to
    zaświadczenie.
    źródło: http://www.pus.poznan.pl/index.php?option=com_conten
    t&task=view&id=110&Itemid=87

    2. "Zaświadczenie POTWIERDZAJĄCE wpis do ewidencji działalności
    gospodarczej" - składa się odpowiedni wniosek/podanie chyba do UG,
    który następnie wydaje to zaświadczenie.
    źródło: http://forum.mielec.pl/viewtopic.php?f=3&t=67

    Tyle, że to są przykłady z konkretnych miast. Niestety pewnie w każdym
    mieście jest z inaczej (inne nazwy dokumentów itp.)

    Pozdrawiam.

    http://megalotto.pl - Wyniki lotto