  • Data: 2003-10-31 13:31:09
    Temat: Re: O co tak naprawdę protestują taksówkarze???
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Budzik napisał:

    > Może mi to ktoś jasno wytłumaczyć???
    > Oczywiście poza samym zakupem kasy fiskalnej, która podobno kosztuje ok.
    > 2000 i z czego bodaj 60 % jest zwracane prze US to innych kosztów nie
    > poniosą???
    Zdaje sie że to ma byc nawet 80% kiedy zwykłemu sklepikarzowi zwracaja
    tylko 50%.

    > VAT - nie będą płacić bo na razie są zwolnieni???
    > Dochodowy??? Zwiększy się???

    Mozliwe. Mogło by sie okazać że niektórzy (a nawet całkiem sporo, sądząc
    po nasileniu protestów) wypadną z karty podatkowej ze względu na
    wysokośc obrotów.
    Teraz obrotów nie widać i jest miło.

    Generalnie każda grupa traktowana w sposób uprzywilejowany zaczyna
    gwałtownie protestowac gdy tylko ktoś powie głośno że to tacy sami
    podatnicy jak wszyscy inni i mogliby byc tak samo (wcale nie gorzej)
    traktowani. Popatrzmy na górników. Nikt inny nie ma takich osłon przy
    zwolnieniach.
    Cięzko jest rezygnowac z przywilejów, oj ciężko...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl