  • Data: 2003-05-09 08:34:49
    Temat: Re: Numer KST
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 9 May 2003, Galis wrote:

    >+ Jerry wrote:
    [...]
    >+ > 2. Czy mozna normalnie sprzedac urzadzenie, ktore nie bylo srodkiem
    >+ > trwalym, ale zostalo wpisane do wyposazenia, poniewaz przekraczalo
    >+ > 1500netto. Nie bylo zaksiegowane jako material handlowy.
    >+
    >+ można

    Ja mam pytanie wKF: co znaczy "normalnie" ?
    Spotkałem się tu (na grupie) ze stwierdzeniami, że taka sprzedaż
    to jest "pozostały przychód" (kol. 8) a nie "sprzedany towar
    lub usługa". Literalnie by przystawało do opisu - więc nie byłaby
    to (jednak) "normalna" sprzedaż.
    Mógłby ktoś skomentować ?

    pozdrowienia, Gotfryd