  • Data: 2010-10-30 08:30:36
    Temat: Re: Nowy przedsiębiorca - klient ZUSu
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD wrote:

    > Hmmmm - dla mnie klient to ten, od ktorego sie doi kase, a nie ten,
    > ktoremu te kase sie wyplaca..

    Z ciekawości wpisałem
    te frazę do wyszukiwarki i niestety większość stron
    z pierwszego rzutu należy do ZUS i oni za klientów uważają,
    tych których obsługują, a więc w równej mierze przedsiębiorców
    jak i emerytów i rencistów.
    Ostatnio w ZUS naziemnym byłem w 2003 roku i jakoś tak pół sali
    to byli przedsiębiorcy, a drugie pół biorcy świadczeń.
    Tak więc z tą większością nieco przesadziłem.