  • Data: 2003-02-11 19:34:08
    Temat: Re: Nowy Płatnik
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem w tym, że podobno ZUS odmawia przyjęcia teraz wydruków z innej
    > wersji niż najnowsza 4.001.001.
    > Co robić ? Chyba trzeba będzie ręcznie wypełniać ZUSy lub wysyłać im
    pocztą
    > wydruki ze starej wersji Płatniak (który po wstawieniu nowych danych liczy
    > całkiem dobrze).
    Już niedługo ma wejść w zycie wysyłanie internetem dokumentów od firm, które
    mają na stanie 5 pracowników. Cos mi się zdaje że od maja tego roku.
    I już wtedy musisz miec nową wersję.
    A jeżeli chodzi o windowsa to z tego co wiem to już nie ma w sprzedaży
    win'98. Jest genialny :-) XP.
    Także chyba cię nie ominie niestety...
    PawełJ