eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNowy PODATEK dla kierowcow - jak z nim walczyć? Uwaga - dlugie! › Re: Nowy PODATEK dla kierowcow - jak z nim walczyć? A co zamiast ?
    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nowy PODATEK dla kierowcow - jak z nim walczyć? A co zamiast ?
    Date: Thu, 12 Sep 2002 12:00:57 +0200

    "Joachim Peiper" <h...@2...pl> wrote in message
    news:aloljm$ie3$1@news2.tpi.pl...
    > Przepraszam bardzo!!!
    > Płacę 40% podatku
    > Płacę 22 % VAT
    > Płacę podatek drogowy w paliwie...
    > Do k...y nędzy - jak coś mi się nie opłaca, nie robię tego. Jak ktoś nie
    > potrafi gospodarować pieniędzmi, nie wypier.... połowę administracji i
    kupi
    > komputery. Albo zatrudni sprawnego ekonomistę managera i da kopa w d....
    > politykom.
    > Proszę wybaczyć słownik, na ogół jestem spokojny ale są tematy.,....
    > P.S. Amerykanie przed II Wojną w Senacie mawiali : Wojna to zbyt poważna
> [...]

    Czy nie zauwazyl pan, ze chodzi glownie o to, by stworzyc nowe instytucje
    dla
    "krewnych i znajomych krolika" ?

    Juz pisalem, ze jak rzad obieca, ze wezmie , to wezmie
    (jak obieca, ze da - to obieca).

    Wezma "na bank".
    I jesli wezma 500 000 PLN
    to 100 000 pojdzie na druk i dystrybucje.
    A ile bedzie kosztowala kontrola ....

    No ale ci, co beda drukowali zarobia, a ktos
    rozstrzygnie przetarg.....

    A przeciez jak chca juz koniecznie zabrac, to moga nalozyc podatek kwotowy -
    akcyzowy
    i zabrac cale 500 000 na drogi.

    Boguslaw