  • Data: 2010-03-05 12:13:49
    Temat: Re: Nowelizacja ustawy o odpadach
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek wrote:

    > Czyli Ty nic w tym zakresie nie zrobiłeś - np. nie wysyłasz zestawień
    > za spalone
    > paliwo do marszałka? Bo jeśli wysłałeś chociaż jedno, ale nie
    > wysyłałeś sprawozdań z odpadów,
    > to Ty jesteś na czarnej liście tylko jeszcze do Ciebie nie dotarli

    O tym obowiązku wiedziałem prawie od samego początku
    i stwierdziłem, że marszałkowi będzie lepiej bez moich
    sprawozdań. Jakby każda działalność
    zechciała złożyć nawet te informacyjne kwity, to by ich zasypało.
    A i środowisko ma się lepiej bez tego.
    Nie wysłałem żadnego, nigdy nic nie zgłaszałem - nie sądzę
    również, zeby oddane ze dwa lata temu do punktu z kartą przekazania odpadu
    stara drukarka i faks miały cos spowodować.