  • Data: 2008-12-08 17:23:17
    Temat: Re: Nowelizacja VAT w pigułce
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Dec 2008, Piotrek wrote:

    > Zastanawiam się jakie są tak naprawdę konsekwencje uchylenia punktu 2 w art.
    > 88 ustęp 1.
    >
    > Czy uchylenie punktu 2 oznacza, że mogę odliczać VAT od dowolnego zakupu,
    > który wiadomo że tak czy inaczej wyleci z KUP?

    Ale jaką przyczynę "wylotu z KUP" masz na myśli?
    Przypadki mamy ze trzy:
    - nie związanie z DG; ale to powoduje "wylot z VAT" niezależnie od KUP
    - koszty które *mogłyby* być KUP, jakby nie limity (np. kilometrówka)
    - wydatki wyłączone z KUP związane z DG, wyłączone metodą inną niż
    zwolnienie z opodatkowania; problem w tym, że nie umiem takich
    wymyśleć :)

    pzdr, Gotfryd