  • Data: 2007-01-08 19:38:14
    Temat: Re: Nowe rozporządzenie o prowadzeniu PKPiR
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Jan 2007, Daniel Chlodzinski wrote:

    > To co mam teraz prowadzic PKPiR, a jak wyjdzie rozporzadzenie to przepisac ja
    > do nowej (tak pewnie nie wolno), czy tez nie prowadzic (prowadzic na brudo)
    > i czekac na rozporzadzenie aby zaczac prowadzic w nowej (tak tez pewnie nie
    > wolno) ?

    No nie wolno.
    Ale przecież "dzisiejsze" rozporządzenie w niczym nie przeszkadza
    rozliczaniu kwartalnemu, jedynie skutecznie utrudnia życia każąc
    rozliczać miesiąc mimo że to nikomu do niczego (ani do zaliczki ani
    do deklaracji) niepotrzebne.
    JAKBY wyszlo nowe rozporządzenie, to "w toku" po prostu zaczniemy
    rzadziej robić linijki z podkreśleniem i podsumowaniem :) (całych
    kwartałów zamiast poszczególnych miesięcy).

    pzdr, Gotfryd