  • Data: 2004-03-12 17:07:51
    Temat: Re: Nowe przelewy ZUS - cd.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr A. Dybczyński napisał:

    > Ja od początku do marca 2004 wpisywałem PESEL!
    >
    > Zapytałem przed chwilką w moim ZUS-ie i pani nadal twierdzi, że dotychczas
    > miał być PESEL ... "ale jakby był REGON to nic by się nie stało"

    Ja jeszcze dodam że mam delikwenta który raz wpisywał na przelewach
    pesel raz regon. I zrobiły sie z tego dwa konta w ZUSie.
    Dostał wezwanie żeby sprawe wyjasnić, ZUSowi udało sie konta połaczyc.
    Ale dostał przykazanie żeby używac tylko PESELA. Regonu "lepiej nie, bo
    pesel pewniejszy".

    Maddy co wpisuje regon bo jej program bankowy sam wstawia :-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl