  • Data: 2003-05-12 09:20:09
    Temat: Re: Nowe mieszkanie i podatki...
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "piwar" <p...@p...com> wrote in message
    news:3EBF5A79.1030103@polbox.com...
    > Chciałbym kupić mieszkanie i... Problemów coniemiara.
    > Mam na oku dwie inwestycje różniące się między sobą paroma (jakże
    > istotnymi) szczegółami. Jedna jest zakończona, mieszkanie do odbioru
    > (właściwie do zapłacenia i odbioru :) ). Druga zaplanowana do
    > zakończenia w połowie przyszłego roku.

    Zdecydowanie wolałbym inwestycję z ręki do ręki.
    Ja już raz wtopiłem w inwestycję, która nigdy się nie zakończyła.
    I sprawdź najpierw dziennik budowy, zapytaj w nadzorze budowlanym jak się ma
    budowa i jeśli już zakończona, to czy dostali pozwolenie na użytkowanie,
    zajrzyj do ksiąg wieczystych, czy budynek jest już w tych księgach ujawniony
    i jaką hipoteką go zdążyli już obciążyć.
    Generalnie, nie ma budów bez kantów.