  • Data: 2002-01-24 14:50:15
    Temat: Re: Nowe druki do US.
    Od: "Magdip" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Graszka napisał(a) w wiadomości: <3...@w...pl>...
    >Czy ktos z grupy interesowal sie instrukcja do wypelniania nowych drukow
    >do US? Terminy: "typ identyfikatora" i "typ okresu" sa wyjasnione na
    >druczku, natomiast jak wypelniamy pole "nr okresu" oraz "symbol
    >formularza lub platnosci"?
    >Byla taka instrukcja na www.abc.com.pl ale obecnie dostaje informacje,
    >ze takiej strony nie ma.
    >Bede wdzieczna za podpowiedz - jutro place VAT!!!
    >
    >Graszka.

    jak wystawilam taki druk z komputera w polowie stycznia, to musialam
    przepisac na stary. Zdaje mi sie, ze przesuneli wejscie tego druku, bo sie
    nie wyrobili (ciekawe czy sobie jakas kare z tego tytulu naloza).

    symbo formularza lub platnosci - trzeba wpisac PIT37 lub VAT7 lub.... w
    zaleznosci, co placisz

    Magdip