  • Data: 2007-11-14 10:05:56
    Temat: Re: Notebook i oprogramowanie a zaliczenie do ŚT
    Od: "M." <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To nadal jest wartością niematerialną i prawną. :)
    > Wartości niematerialne i prawne również się amortyzuje.

    Acha. Dziękuję bardzo! A w/g jakiej stawki?
    Tutaj: http://krotki.pl/1BHT
    wyczytałem, że "Jednostka może określić indywidualne stawki amortyzacyjne,
    jednak przepisy prawa podatkowego określają minimalne okresy dokonywania
    tych odpisów dla wartości niematerialnych i prawnych. Są to:

    * 24 miesiące dla licencji (sublicencji) na programy komputerowe i od
    praw autorskich,"
    Wszystko się zgadza? :)
    Dzięki!