  • Data: 2006-12-15 09:24:51
    Temat: Re: Niski ZUS dla nowych firm - jak to jest dokladnie?
    Od: "latet" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jezeli pracowalo sie na UoDz, UZ to mozna przejsc na liniowy
    > i wspolpracowac z bylym pracodawca (a tak naprawde zleceniodawca).
    > Zakaz dotyczy tylko umomy o prace.

    Liniowy?
    Wątek jest o nizszym ZUS-ie, a nie o podatku dochodowym :-)

    Ale liniowy tu i tak nie ma sensu, bo osoba ta spodziwa się
    przychodu (brutto) na poziomie 36 tys. zl rocznie.
    Rozumiem, ze takze nie musi sie martwić o VAT?
    Ile w przyszlym roku ma wynosić limit wejscia VAT? (dochodu? przychodu?).

    latet