  • Data: 2007-01-08 14:41:05
    Temat: Re: Niezgodność KPiR z deklaracjami
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07-01-2007 o 12:57:45 groups <g r o u p s [at] q u e s t [dot]
    <"pl>"> napisał(a):

    > Trzeba zmienić. Może na jakiegoś DRUCZKA?

    Sprawdziłem tego Driczka, wygląda całkiem fajnie, taki szybki przyjemny
    a jednocześnie dosyć rozbudowany w nieprzytłaczający sposób.
    Tyle że wydruki są niezgodne z przepisami, np podsumowania KPiR,
    czy faktury unijne(tutaj kwestia jest co prawda dyskusyjna ale ktoś mógłby
    się dowalić).
    Do tego np EŚT jest kulawa.
    Także jako support to może to być bardzo pomocne ale nie jako coś co
    drukuje
    zgodne z przepisami ewidencje.

    pozdr