eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNiezaplacone podatki , skladki ZUS , KRUS inne zobowiazania › Re: Niezaplacone podatki , skladki ZUS , KRUS inne zobowiazania
  • Data: 2002-03-26 12:58:54
    Temat: Re: Niezaplacone podatki , skladki ZUS , KRUS inne zobowiazania
    Od: "CEzar" <c...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Komornik" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:a7ld1r$jha$4@news.tpi.pl...
    > Witam wszystkich.
    > Biezaca sytuacja finansowa przedsiembiorstw i budzetu panstwa zmusza mnie
    do
    > pewntch refleksji. Terminowo swoje zobowiazania (te wynikle z prowadzenia
    > dzialalnosci)
    > reguluje zaledwie 10-20% podmiotow gospodarczych a 40-50% gospodarst
    > domowych. Reszta nieplaci w terminie badz wcale. Glosno niedawno bylo o
    tym
    > ile to przedsiembiorstwa sa winne skarbowi panstwa tylko z tytulu
    > niezaplaconego VAT-u i akcyzy. ZUS takze ma ogromne problemy z plynnosca ,
> [...]
    Trace wiarę w chęci. Pretendujemy do kraju kapitalistycznego a zapominamy o
    jednej z wielu uwag:
    TOWAR KTOŚ MUSI KUPIĆ !!!
    Nie kupi tego firma ( patrz lata powojenne) a jedynie ludzie. To oni muszą
    kupić pralkę, lodówkę ....
    ale musza mieć za co. Uzdrawianie przedsiebiorstw w polityce każdego z
    rządów (ostatnie 10 lat) nie prowadzi do niczego.
    Bo na koncu ktos to musi KUPIĆ i ... zapłacić VAT

    Był taki jeden co to rozumiał. w latach 30, w Stanach - i kto dziś jest
    najbogatszy??
    CEzar