  • Data: 2006-05-07 21:07:33
    Temat: Re: Niezapłacona faktura - a przekazanie do komornika US
    Od: "Gumisiek" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tak sobie czytam odpowiedzi i troche mnie dziwi dlaczego tak odpowiadaja ...
    trzeba by zapytac w US to powiedza ... z praktyki wiem ze sie da ... a jak
    to zrobic to juz niestety nie wiem - zaklad w ktorym pracowalem tak zrobil
    ale szczegolow nie znam
    Wiem tylko tyle ze US upomnial sie o podatek do zaplacenia a Zarzad
    wystosowal pismo do US ze ma niesciagalne dlugi od kontrahenta i nie ma z
    czego zaplacic ... i jakimis dziwnymi sposobami US przejal ten dlug