  • Data: 2002-03-02 18:29:22
    Temat: Re: Nierówne 50% udziały?
    Od: "Aleksandra" <a...@3...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rachmistrz
    > Olu, wydatki na paliwo bez wzgledu na to ile ktory wspolnik wydal
    wpisujesz
    > do ksiegi jako koszty.
    > Sprawdz ustawienia w programie bo niemozliwe jesli masz ustawione po 50 %
    > zebu program wyliczal nirowne kwoty. Chyba ze ten Twoj Rachmistrz /nie
    znam/
    > jest do kitu?
    > Dopiero zaczynasz na nim dzialac?
    > Anusia

    W Rachmistrzu pierwszy raz zamykam rok, a przez cały rok nie robilam pitów
    bo była strata. Ogólnie w Rachmistrzu jest wiele błędów więc nie zdziwię się
    jeśli i tu coś będzie namieszane.
    Jeszcze jedno pytanie: Czy mam sobie wystawić - jako właścicielowi jakis pit
    (tak jak pracownikom o dzieło wystawiam PIT8B) zanim będę wypełniać ten
    główny PIT36 czy jaki tam - wszystko robię po raz pierwszy:)

    Pozdrawiam
    Aleksandra