  • Data: 2006-12-21 16:34:02
    Temat: Re: Nieprawidłowości w dokumentach do ZUS
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tu-i-tam" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:eme3d7$ilu$1@inews.gazeta.pl...
    > No i pisze, ze w tym miesiacu nie zgadzaja sie kwoty wykazane z
    > deklaracjami z tymi wyliczonymi przez nich.
    > Dodatkowo mam jakis zalacznik (ta moja niby bledna deklaracje) wg
    ktorego
    > bledny jest KOD TYTULU UBEZPIECZENIOWEGO (5000 0 0) ale na nim o
    blednych
    > kwotach juz nic nie pisze wiec nie wiem czy to taka standardowa
    formulka
    > o tych kwotach czy co.

    Jeżeli wpisałeś błędny kod tytułu ubezpieczeniowego, to 'system' nie
    łyknął tej deklaracji. Czyli mają DRA z kwotami, ale do tego nie mają
    szczegółowego rozbicia. Musisz z tym pisemkiem udać się do zusu i
    osobiście to wyjaśnić. Najprawdopodobniej będziesz musiał złożyć
    deklarację korygującą - jak miła pani będzie to powie ci co i jak. Nie
    ma czego się bać. Jak tego nie wyjaśnisz to ten okres/tych kwot/ nie
    zaliczą ci do ubezpieczenia, czyli twoja strata będzie.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --