  • Data: 2010-11-10 15:56:45
    Temat: Re: Nieoczekiwana zapłata
    Od: tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.11.2010 16:42, mvoicem wrote:

    > Skoro w tytule przelewu jest data - to prawdziwą. Datę wystawienia
    > kontrdatowałbym.

    Gdybym chciał "kombinować" z datami to bym nie rozgrzebywał wątku na
    formum publicznym.

    W tej chwili skłaniam się do wystawienia faktury z datą sprzedaży taką
    jak data przelewu, i opisaniem jej w ten sposób że przyjmuję datę
    przelewu jako datę zaakceptowania usługi przez klienta - czyli jej
    wykonania.

    --
    Tomek