  • Data: 2006-10-24 20:34:54
    Temat: Re: Niemożność amortyzacji a EŚT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Oct 2006, bsado wrote:

    > Zakupiłem z dotacji z UP (na osobę fizyczną przed dniem rozp. działalności -
    > takie są teraz przepisy)

    Przejrzyj archiwum:
    http://groups.google.pl/advanced_search?q=group%3A*.
    podatki&scoring=r&num=100&hl=pl&num=100
    ...bo coś na tematy zblizone było :)

    > I co w przyszłości z materiałami eksploatacyjnymi do drukarki

    A co ma być - w koszty :), oczywiście *o ile* są przeznaczone na DG.
    Popatrz tak: dla samochodu "nie w EST" jest ograniczenie (kilometrówka)
    Dla innych wydatków ograniczenie *nie ma*.

    pzdr, Gotfryd