  • Data: 2004-02-25 20:31:10
    Temat: Re: Niech mnie ktos wreszcie dobije - TPSA raz jeszcze
    Od: Maciek Bartnik <m...@b...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-02-25 07:26, Użytkownik Janusz napisał:

    > Nie wiem czy dobrze mysle, ale czy przypadkiem jesli zawre umowe nie jako
    > osoba prywatna tylko na dzialalnosc gospodarcza i mam na to papierek
    > gdzie czarno na bialym widnieje informacja ze umowa zawarta z "firma"
    > taka i taka, to jak mi ktos przysle fakture na moje prywatne nazwisko,
    > to ona jest wyludzeniem?
    > Osobiscie przeciez nic nie zamaialem, to dlaczego mialbym placic?
    Sprawa jest jeszcze bardziej zagmatwana :-) Oni zawarli umowę ze mną
    (firma), a przysłali rachunek na osobę prywatną, która była wcześniej
    właścicielką linii :-)

    > Maciek jako Maciek - powinien zlozyc rekalmace, ze on nic nie zamawial i
    > nie wie po co ta faktura (i nie placic)
    > DG "Uslugi jakiestam" - powinna zlozyc reklamacje, ze nie ma jeszcze
    > faktury... albo zalozyc ze widocznei wystawia z opoznieniem i czekac
    > (ja na pierwsza fakture za telefon z TPSA czekalem prawie 3 miesiace).
    > Dobrze mysle? To tylko moje przemyslenia.
    Myślisz dobrze, tylko że zawarłem z nimi umowę pod koniec zeszłego roku,
    a do 20 kwietnia muszę zamknąć rok podatkowy. Nie wiem, czy tyle czasu
    wystarczy im na przysłanie mi faktur :-)

    Maciek / Pisząc do mnie prywatnie usuń wstawkę antyspamową /