  • Data: 2004-05-02 08:58:57
    Temat: Re: Nie dostała PIT-11
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> szukaj wiadomości tego autora

    : Witam!
    : Moja znajoma nie dostała PIT-11 od pracodawcy. Była zatrudniona na umowę o
    : pracę, skończyła pracować u niego w listopadzie 2003. Do tej pory nie
    dostała
    : PIT-11. Wysłała ponaglenie poleconym, nie odpowiedział. W ZUSie
    sprawdziła -
    : deklaracji i składek za nią nie ma. Wynagrodzenie otrzymywała.

    to niech zglosi do US, ze ja oszukal, zatrudnil nielegalnie. I wsio,
    chcial orznac to niech sie teraz sam martwi.

    P.