  • Data: 2013-02-28 14:47:58
    Temat: Re: Nie dla idiotów
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-28 10:44, witek pisze:

    > ale inny
    > od darowizny
    > drugi bedzie ewentualnie od dochodu.
    >
    > Typ wystawia
    >
    > albo i nie.
    >
    > po 6 miesiacach juz nie. wszak przeciez nie nabyl tego w celach
    > handlowych tylko dostał darowizne. A ruchomosci po 6 miesiacach z
    > podatku zwolnione juz sa.

    Ale przecież jawnie były nabyte na handel, jeszcze mu niezarejestrowaną
    działalnością dołożą :)

    A tak w ogóle nie rozumiem zdziwienia - też bym tak chciał - kupuję
    towaru na 100 tysięcy, płacę VAT, handluję towarem - podatków nie płacę
    "bo przecież już zapłaciłem". Albo lepiej żeby ten sam myk zrobił Media
    Markt :)

    --
    Liwiusz