  • Data: 2010-04-02 08:12:12
    Temat: Re: Należny podatek z konta bankowego innej osoby?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Apr 2010, jureq wrote:

> [...]
    11930

    > Zastanawia mnie tylko dlaczego prawdopodobnie nikt ani sąd ani ta firma
    > nie ustosunkowują się do Art 356 KC

    [...]
    > Wyraźnie oba paragrafy tego artykułu mogą tu być zastosowane. Właściwie
    > dlaczego zastosowano § 1?

    Ani jedni ani drudzy nie czytają .prawo? ;)
    Moim zdaniem masz rację - jak już US chciał się przyczepić, to oczywiście
    miał prawo wezwać podatnika, aby określił w wyniku jakiej czynności
    cywilnoprawnej wpłata została dokonana przez inną osobę (i później
    spytać, gdzie podatek od tej czynności ;))

    pzdr, Gotfryd