  • Data: 2010-12-15 14:45:01
    Temat: Re: Nadpłata za Internet. Jak rozliczać w PIT ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/15/2010 4:06 AM, Jurek wrote:
    > Witam,
    > Opłaciłem dwukrotnie dwie faktury za Internet w 2010r
    > Mam wszystkie faktury opłacone i nadpłatę 2 x abonament za 2010r
    > Jak to rozliczać w PITach rocznych ?
    > Czy wszystko w PIT za 2010r ?
    > Czy w PIT za 2010r tyle na ile było faktur, a resztę w PIT za 2011r ?
    > Poradźcie, proszę

    w 2010 tyle na ile bylo faktur.
    nadplata formalnie jest do zwrotu, wiec nie jest to koszt za internet bo
    nie ma podstawy jego poniesienia.

    o reszte bedziesz sie martwil pozniej.
    i mozesz miec problem, bo jak ci nadplate zalicza na poczet nastepnych
    wpłat to bedziesz mial problem z wykazanime, ze poniosles wydatek w 2011
    roku. ale to tylko w czasie kontroli wiec za bardzo bym sie teraz nie
    martwil i zdaje sie ze troche zmienili ten przepis i nie jest juz taki
    "ostry" jak byl na poczatku.