  • Data: 2008-07-01 12:18:58
    Temat: Re: Nabywanie usug w UE, a VAT?
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 01 Jul 2008 13:27:33 +0200, Maddy <m...@e...com.pl>
    napisał(a):

    >W ewidencji sprzedaży trzeba. W ewidencji zakupów można, jeżeli od danej
    >usługi przedsiębiorcy przysługuje odliczenie VAT (np. nie służy ona
    >sprzedaży zwolnionej).

    Witam,

    Znalazlem cos takiego:

    "Ponieważ w ostatecznym rozliczeniu transakcja zakupu jest obojętna
    podatkowo dla nabywcy to należy podatek VAT zaksięgować również w
    Ewidencji sprzedaży VAT".

    Ja mowie o sytuacji w ktorej nabywam usluge za granica i dostaje
    fakture vat netto wystawiona przez kontrahenta.

    --
    Przemyslaw Kempinski
    http://www.formula1.pl