  • Data: 2004-05-17 13:04:46
    Temat: Re: Nabycie wewnatrzwspolnotowe.
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > podstawie faktury dostawcy unijnego, doliczając do podstawy wszystkie
    > dodatki typu :ubezpieczenia, koszty transportu ( tu mam wątpliwości i to
    > duże - w ustawie jest napisane że koszty te powinny wynikać z obciążenia
    > przez dostawcę, a w przypadku kiedy to my sami wynajmujemy spedytora -
    ten
    > obciąża nas fakturą - teraz zapewne ze stawką 22% za cały odcinek - czy to
    > również dolicza sie do podstawy opodatkowania??? - wykładowca na szkoleniu
    > stwierdził że tak ...a jak Wy uważacie ? )
    Wlasnie zadalem pytanie na grupe w tej kwestii. W ogole jak definiowac
    dostawce? Poniekad firma transportowa tez jest dostawca.

    Na razie mam dylemat. A zeby bylo zabawnie, to w intrastacie w POLU 20 kaza
    dzielic na transport na polskim obszarze statystycznym i poza nim, rede
    opadaja.

    Tak wiec jest nas 2 czekajacych.

    Pozdrawiam
    Lukasz G.