  • Data: 2012-09-04 09:19:34
    Temat: Re: [NTG?] Renta inwalidzka. - Najwyższa kwota.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Sep 2012, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > 2. Czy istnieje jakiś górny próg renty inwalidzkiej, której inwalida nie
    > przeskoczy ??? Tego też nie mogę z w/w ustawy wywnioskować.

    Istnieje i da się wywnioskować, co wynika z ograniczenia rocznej
    sumy składek emerytalnej i rentowej:
    http://pieniadze.gazeta.pl/Gospodarka/1,123725,81882
    32,Roczny_limit_w_skladkach_emerytalnej_i_rentowych.
    html
    http://www.ekspertbeck.pl/zwrot-pracownikowi-nadplac
    onych-skladek-zus/

    Nie licz na to, że Ci wydedukuję wartości :D

    pzdr, Gotfryd