  • Data: 2009-02-23 15:17:40
    Temat: Re: NIP dla niepełnoletniego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Feb 2009, d...@g...com wrote:

    > a wszędzie na stronach ludzie piszą, że jak się nie
    > pracuje, to NIP jest niepotrzebny

    Albo źle piszą albo źle interpretujesz.
    Dokładnie na odwrót: jak ktoś *pracuje*, to mu *odmówią*.
    A jak uzyskuje dochody z których rozlicza się *sam* to mu
    odmówić *nie mogą*.

    > W takim razie czy ktoś mnie może w końcu oświecić jak to jest? ;-)

    Nie bazuj na tym co kto powie :)
    Zawsze sprawdź w przepisach, tu masz:

    Interesujący dla nas jest art.8 (że jak ktoś jest jego płatnikiem,
    to ten płatnik występuje o NIP - a nie on sam, bo NORMALNIE
    podatnik występuje sam).

    pzdr, Gotfryd