  • Data: 2003-08-08 14:54:17
    Temat: Re: NIP. Dwa formaty.
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl> napisał w wiadomości
    news:bgufq1$1c4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Tomasz Kałużny" <camuflage@QWA_NIE_SPAMUJ.poczta.fm> napisał w
    > wiadomości news:bgudrf$os6$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > a nie zastanowiło Ciebie dlaczego na dokumentach ZUS nie ma
    > wogóle kreseczek oddzielających ? :)

    Możnaby się zapytać - dlaczego w róznych US kreseczki były w różnych
    miejscach (przy czym były tylko 2 możliwości wymienione wyżej)? Jakiś
    nadgorliwy urzędas mógłby się przyczepić (bo zapis był niezgodny np. z
    treścią decyzji przyznającej NIP), ale... IMHO numer to numer - niezależny
    od ozdobników typu kreseczki.

    Pozdrawiam,
    BaLab