  • Data: 2007-02-18 21:22:59
    Temat: Re: NIP-3 aktualizacja
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-02-2007 o 22:11:25 mike <m...@w...pl> napisał(a):

    > dzieki wielkie !! a jeszcze jedna sprawa...czy moge to wyslac razem z
    > zeznaniem rocznym w jednym liscie poleconym?

    Móc to możesz, ale w razie czego potem może być problem jak pani zosia
    się uprze że był tylko jeden papierek w przesyłeczce - i pół biedy jak
    wciągnie gdzies NIPa-3 ;)
    Chociaż to pewnie się często nie zdarza.. ale jakbym sam wysyłał to dwa
    listy
    z jednym świstkiem każdy.

    Na pewno jak coś masz do ZUSu to bierz potweirdzenie na wszystkim łącznie
    ze
    zużytą chusteczką do nosa(z ZUSem, w przeciwieństwie do US, mam już taką
    akcję
    na koncie).

    pozdr

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne