  • Data: 2005-04-26 18:35:26
    Temat: Re: NIP 3 a przedstawienie umowy z bankiem?
    Od: Kasia Łomańczyk <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bogdan K" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    news:d4lib9$4j5$1@news.onet.pl...

    > Złóż /a najlepiej wyślij razem z PITem/ aktualizację NIP 3 z wpisanym nr
    > rachunku /pełnym/

    No toteż tak właśnie chciałam zrobić rok temu i pani zażądała wglądu w umowę
    z bankiem, więc ostatecznie nie złożyłam. W tym roku zamierzam zrobić to
    samo, ale potrzebuję wiedzieć dokładnie, na jakiej podstawie oni żądają
    wglądu w umowę z bankiem i czy w ogóle mają do tego prawo, bo coś mi się
    wydaje że nie.
    K.