  • Data: 2003-07-09 21:07:39
    Temat: Re: NIP-3
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a j...@n...ceti.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Bez wzgledu na firme NIP-3 powinienes zlozyc zawsze gdy zmieniasz US.

    NIE!!!

    Jeżeli prowadzisz DG (nie ważne czy masz ją zawieszoną) to składasz NIP-1 i
    do tego dołączasz aktualne zaświadczenie o wpisie do EDG.
    DG masz zawieszoną, ale aktualizacja wpisu i tak raczej cię nie ominie :(

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
    można jeść w miejscu publicznym ;-)"
    DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"