  • Data: 2009-05-20 06:02:38
    Temat: Re: NIP-1 wypełniać wszystko?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek w <news:gv04si$2te$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Ale dotyczą one tylko części B.1. numery 8-20 a co z pozosyałymi rubrykami,
    > gdzie nic mi się nie zmienia (prócz B.7.)?

    Ja w /swoim/ formularzu czytam:

    Jeżeli w formularzu w poz. 6 będzie zaznaczony kwadrat nr 1, wystarczy na
    niniejszym formularzu wypełnić poz. 1 oraz częsci A, B.1, B.4, B.5 (jeżeli
    jest inna niż B.4), B.6, D, E i C.5.1 (jeżeli ma być adresem do
    korespondencji) oraz inne pozycje, gdy dane uległy zmianie.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]