eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiMozna amortyzować srodek trwaly kupiony na DG z przychodu na umowe o prace? › Re: Mozna amortyzować srodek trwaly kupiony na DG z przychodu na umowe o prace?
  • Data: 2002-11-15 12:23:52
    Temat: Re: Mozna amortyzować srodek trwaly kupiony na DG z przychodu na umowe o prace?
    Od: "Maly" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki Newyspana za szybka odpowiedz:)

    Szkoda, ze sie tak nie da myslalem, ze firma i ja to jedno, ale widac nie
    tym razem. Mialem nadzieje, ze zestawienie roczne pozwoli mi niejako
    zmniejszyc ogolny globalny dochod od jakiego nalezy placic podatek. Ale
    skoro sie nie da to palce i placze te wstretne podatki:-)

    Pozdrawiam,
    Maly

    p.s. przepraszam, za malo fachowe slownictwo - jeszcze sie nie lapie w tym
    wszystkim