eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiMozliwosc wystawienia noty korygujacej przez sprzedawce › Re: Mozliwosc wystawienia noty korygujacej przez sprzedawce
  • Data: 2007-11-07 21:26:30
    Temat: Re: Mozliwosc wystawienia noty korygujacej przez sprzedawce
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Dziekuje za odpowiedzi.

    On 7 Lis, 20:27, <s...@a...pl> wrote:
    > To jest nota wystawiona przez nabywc (OGRODNIK) dla sprzedawcy (BIUROWIEC).
    > Tu jest inny problem - sprzedawca chce wystawi not . Tylko podstaw prawnych
    > brak (przy za o eniu, o którym pisa Gotfryd, e nie jest to VAT-RR lub
    > wystawiana samodzielnie przez nabywc ). Zastanawiam sie tylko, dlaczego
    > w tkotwórca nie chce po prostu wystawi korekty faktury.

    Poniewaz wyslalem juz te noty korygujace do klientow przed zadaniem
    pytaniu na grupe, a pozniej pojawily mi sie watpliwosci i chce sie
    dowiedziec czy jest to dopuszczalne.

    Jak powinna wygladac faktura VAT korygujaca w tym przypadku - czy w
    danych sprzedawcy mam po prostu wpisac poprawne dane juz z pelnym
    poprawnym adresem a reszta bez zmian? Skad bedzie wiadomo dla odbiorcy
    faktury ze poprawiane sa dane sprzedawcy skoro na fakturze korygujacej
    nie bedzie to ujete w ten sam sposob jakbym to ujal w nocie?
    Z tego co wiem faktura vat korygujaca sluzy do poprawiania danych w
    zwiazanych z pozycjami w fakturze.

    Pozdrawiam.