  • Data: 2002-06-02 00:28:23
    Temat: Re: Modernizacja komputera (po raz n-ty...)
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)"
    <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > He? Program Płatnik do ZUS? Mam od odległych
    początków z 1999r.
    > Wiem, oczywiście żartuję. Wiadomo, że prowadząc
    DG i używając komputera
    > musisz go unowocześniać aby poprawnie wszystko
    działało. Pewnie, że nikt z
    > US nie będzie wnikał po co mi karta graficzna z
    akceleratorem 3D ;))

    A co powiedzieć o niektórych (praktycznie wielu)
    jednostak budżetowych, firmach państwowych które
    musza koniecznie wydac srodki na zakup sprzętu (bo
    przepadną) do końca roku i kupuja do prac
    biurowych typu pisanie tekstu np. komputerki z PIV
    Intela i kartą graficzną właśnie z akceleratorem
    3D ? (bo tak sprzedawca doradził ;)

    Sark