  • Data: 2006-04-28 20:09:49
    Temat: Re: Minelo mi 182 dni chorobowego. Co dalej??
    Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <angelika.kowalik

    > dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz. Zadzwonie do ZUS-u i mam nadzieje,
    > ze wszystko bedzie dobrze.

    optymistka:-)
    ale przede wszystkim - nie wolno dac sie im zastraszac
    jesli skorzystasz ze swiadczenia to bedzie klopot z renta (tzn nie ma
    klopotu, ale oni robia wstrety - jak to zus), bo swiadczenie rehabilitacyjne
    przysluguje osobie, ktora rokuje powrot do zdrowia a nie pojscie na rente

    --
    www.aem.pl GG: 1145538