  • Data: 2005-09-30 21:18:57
    Temat: Re: Likwidacja dzialalnosc - komputer
    Od: "m." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "macko42" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dhhd21$omi$1@inews.gazeta.pl...

    > a jakbym chcial to zrobic bez sprzedawania, to jakby to wygladalo
    podatkowo?

    Jeżeli jesteś vatowcem to powinieneś uwzglednić komputer i inne towary,
    których nie sprzedałeś a kupiłeś na faktury (jak miałeś sklep - to nie tylko
    towary handlowe, ale też wyposażenie) w remanencie likwidacyjnym w cenach
    zakupu i wykazac na deklaracji vatowskiej odpowiednią kwotę. Co do
    dochodowego to nie wiem, więc się nie wypowiadam. Korzystniej z punktu
    widzenia vatu sprzedać za grosze.

    pozdrawiam

    m.