  • Data: 2002-02-19 10:17:46
    Temat: Re: Likwidacja SC - wycena
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam że tak podczepiam lekko nie w to miejsce
    wątku, ale znalazłem gdzie było źródło mojego ostrzeżenia
    nt. sprzedaży ŚT pozostałych po prowadzonej działalności
    (po ZAMKNIĘCIU DG !).
    http://www.infor.pl/serwis.html?serwis=01&P180=I02.2
    002.027.00000100a&krok=A
    +++++
    Podatnicy podatku dochodowego od osób fizycznych
    likwidujšcy działalnoœć gospodarczš zobowišzani sš do
    sporzšdzenia remanentu oraz zapłaty 10-proc.
    zryczałtowanego podatku dochodowego. Zapominajš jednak o
    tym, iż w œwietle ostatnich wyroków sšdowych przychodem z
    działalnoœci jest również sprzedaż œrodków trwałych dokonana
    już po jej zakończeniu.
    -----

    Pozdrowienia, Gotfryd