  • Data: 2009-05-04 07:39:00
    Temat: Re: Licencja na oprogramowanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 2 May 2009, MarkX wrote:

    > Czyli co. W przypadku kontroli wystarczy umowa mowiaca o przekazanych
    > prawach?

    IMVHO nie tyle umowa, co dowód jej wykonania :)
    UMOWA (jak sama nazwa wskazuje) stwierdza że umawiasz się iż KUPISZ.
    Niekoniecznie że kupiłeś ;)
    Ale potocznie rozumiana "umowa" (de facto znaczna część tzw. "umów"
    bywa naprawdę protokołem wykonania umowy - stwierdzającym że "przekazał,
    wydał, przyjął, zapłacił") IMVHO się łapie.

    pzdr, Gotfryd